Tuixent la Vansa-Tossa Pelada-Pedro dels Quatre Batlles-Tuixent la Vansa

Photo ofTuixent la Vansa-Tossa Pelada-Pedro dels Quatre Batlles-Tuixent la Vansa Photo ofTuixent la Vansa-Tossa Pelada-Pedro dels Quatre Batlles-Tuixent la Vansa

1913
February 3, 2020
February 2020

near Tuixén, Catalunya (España)

Ruta circular amb sortida des de l”estació d’esqui nòrdic de Tuixent la Vansa, es puja tot el tallafocs fins arribar al bosquet, el creuem i baixem fins la barraca del pastor, tot seguit enfilem la pujada fins la Tossa Pelada, seguim cap el Pedró dels Quatre Batlles.
Per tornar desfem camí fins arribar a la barraca del pastor, agafem el camí cap a la barraca de Sangonelles.
Baixant hem fet un desviament per fer una petita ruta dins el bosc, fins sortir altre vegada al camí de tornada, cap el refugi de l’Arp i arribada Tuixent la Vansa.

Pujada pel tallafocs

Vista del tallafocs

• Photo of RosdeBarcelona
    RosdeBarcelona Dec 11, 2022

Feta avui. Moderada pel que fa a les pujades pel tallafocs ja que avui estava molt gelada al haver-hi poca capa de neu i als cims al fer molt de vent i aixecar la neu, sense arribar a ser Torb i fer impossible la ruta.