Tregura De Dalt Castell del Moro

February 2, 2017
January 2017

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Una curiosa sortida, ja que normalment no et pots posar les raquetes al mitg del poble !!!
Despres de les nevades de la setmana pasada, varem decidir anar a fer una sortida diferent, curiosa.
Anem fins a Tregura de Dalt, on deixem el cotxe per calçarnos les raquetes (o esquis...) al bell mitg del poble, cosa ben extranya......
Seguim una ruta (amb marques grogues), que ens porta fins la Creu de Fusta i seguim cap amunt, anant a buscar una carena, que despres de unes zigues-zaguas ens porta fins a un cim anomenat Castell del Moro.
Desde aqui tenim unes maravelloses vistes del Balandrau, Coll dels Tres Pics, Font Llatera, Pastuira.......
Tenim un dia molt bó, sensa vent, per lo que podem gaudir del petit cim. Avui el nostre objectiu era fer un tomb sensa rumb fix per gaudir de la neu en un lloc no gaire frequentat per aquest element.....ja que sortim desde el poble de Tragurà a 1700 metres d'altura escasos....
En resum, un bon matí amb un bons companys, gaudin de la montanya com sempre !!!.