Torralba al Pinar per la senda del Tajar

Photo ofTorralba al Pinar per la senda del Tajar Photo ofTorralba al Pinar per la senda del Tajar Photo ofTorralba al Pinar per la senda del Tajar

July 27, 2021
January 2021

near Torralba del Pinar, Valencia (España)

Ruta curta i amb neu que puja de Torralba al pinar per la senda del Tajar recentment recuperada i què és possible que se tanque pronte si no passa molta gent (què no és probable) o es torna a netejar. De tota manera amb prou toll de neu i amb raquetes es passa per damunt dels esbarzers sense problemes.
La ruta ix de Torralba pel GR-36 i GR333 i segueix fins a las Peñas del Grau on se'n separa pel GR333 seguint fins a la fuente de las Montalbanas on s'agafa la senda del Tajar que, sense perdre-la (millor track) puja fins al pocico de Torralba on torna a enllaçar amb el GR333.
Segueix per dalt la serra fins al pocico de Villamalur (des d'on el GR baixa) i puja recte al Alto del Pinar per senda retornant al mateix punt per pista. Segueix el GR ara cap a Torralba sense deixar-lo passant pel pocico de Torralba novament i baixant al Collao la Rocha.
Des del collao la Rocha baixa per pista a las Peñas del Grau i continua per una pista que enllaça amb la senda de la Santa per on retorna a Torralba.
Més informació i track a l'enllaç.

torralba

Eixim seguint el GR-333 i GR-36.

senda del tajar

Senda esquerra. Recte continua el GR-333 i el SL-CV-103.

pocico de torralba

Esquerra pel GR333 anada i al tornar seguir recte GR cap a Torralba.

alto del pinar

pocico de villamalur

Recte al Alto del Pinar per senda. Tornada per la pista.

collado la rocha

Dreta per la pista. Dreta per senda GR333 a Torralba, recte SL-CV-103 a la Santa i esquerrra pista al Perrudo.

encreuament a las Peñas del Grau

Pista esquerra. Recte GR333.