Photo ofTelecadira del Querol Puig de les Morreres (100Cims) Forat de la Bòfia Coma dels Marrans Mirador del Querol Photo ofTelecadira del Querol Puig de les Morreres (100Cims) Forat de la Bòfia Coma dels Marrans Mirador del Querol Photo ofTelecadira del Querol Puig de les Morreres (100Cims) Forat de la Bòfia Coma dels Marrans Mirador del Querol

January 21, 2018
January 2018

near La Coma, Catalunya (España)

Activitat realitzada amb el CMMollet
Temps en moviment 3 hores i 43 minuts.

Per accedir al punt d'inici de la passejada amb les raquetes hem fet servir el remuntador del Telecadira del Querol. Per un preu de 6,5 € ofereix la possibilitat de fer el viatge d'anada i tornada des de l'estació d'esquí de Port de Comte fins al Mirador del Querol. Evitant així el pas a peu per les pistes d'esquí, que segons el personal de les pistes, està totalment prohibit passar per les pistes quan aquestes estan en funcionament.
És una bonica i agradable excursió molt planera amb vistes excepcionals.
Comencem pujant per una ampla pista a la recerca de l'aresta on hi ha el mirador del Querol.
Aquí comença el circuit de raquetes preparat per l'estació del Port del Comte amb un traçat amb senyals d'uns cercles de color verd que no ens facilita seguir el traçat i ens permet arribar sense cap entrebanc a fer el cim del Puig de les Morreres.
Com que aquest trajecte és molt curt, decidim complementar el recorregut i continuem fins a l'espectacular Forat de la Bòfia, baixant als Prats de Bacies, passant pel Portell de l'Ós i travessant el Serrat de la Bòfia entre els pins.
Per no haver de trepitjar les pistes, des del Forat de la Bòfia ens endinsem en el bosc, paral·lel a la pista de la Coma dels Marrans fins a les instal·lacions del Telecadira de la Bòfia; el passeig entre els pins i amb un suau pendent, paga la pena el petit esforç de no fer malbé les pistes.
Continuem baixant pel dret fins a la Rasa del Sucre i continuem pujant en diagonal en direcció a la Coma dels Marrans. La baixada l'hem de fer sense raquetes perquè és un tram de poc més de 100 metres amb un pendent que aconsella baixar "clavant talons" i amb les raquetes a les mans.
Aquí tornem a trobar els cercles verds de la pista de raquetes que ens portaran a l'inici de la caminada.

Estació Superior Telecadira El Querol

Mirador del Querol

Puig de les Morreres

Forat de la Bòfia

• Photo of revillacarlos
    revillacarlos Jan 26, 2018

El track inclou el trajecte del Telecadira, per tant s'ha de restar la distància, els desnivells i el temps invertit fins a arribar a l'estació superior.
    Les dades del passeig amb les raquetes, descomptant el viatge del telecadira, són aquestes:
    Distància recorreguda 7,11 km
    Desnivell positiu 298 m
    Temps en moviment 4 hores i 35 minuts

• Photo of dmontanee
    dmontanee Feb 25, 2018

La tornada una mica anàrquica 😀, però surt de la típica i li dona un encant.Gràcies.