[TC106] Sant Pere dels Forcats - Eina (Circuit 12)

Photo of[TC106] Sant Pere dels Forcats - Eina (Circuit 12) Photo of[TC106] Sant Pere dels Forcats - Eina (Circuit 12) Photo of[TC106] Sant Pere dels Forcats - Eina (Circuit 12)

January 26, 2019
April 2018

•   4.3 2 Reviews

near Saint-Pierre-dels-Forcats, Occitanie (France)

Fàcil passejada amb raquetes de neu a prop de les pistes d'esquí d'Eina, aprofitant la bona qualitat de la neu.
Es tracta d'una ruta circular senzilla, que podem començar en qualsevol dels dos pàrquinds que detallem al track.
Nosaltres vàrem escollir començar al poble de Sant Pere dels Forcats. Després de passar el poble, sequim les indicacions de les pistes d'esquí i quan arribem a la part de dalt, poc abans d'arribar a les primeres cases de la zona de l'estació, prenem a la dreta la Rue des Forets.
Seguim aquest petit tram de carretera que acaba davant d'una de les pistes d'esquí, la Promenade des Forets, a on aparquem, al costat d'un edifici i instal.lacions d'antenes. Si el dia és clar, des d'aquí podem veure el mar Mediterrani!
Comencem la ruta a la mateixa pista d'esquí, seguint les indicacions per a raquetes de neu dels circuits 12 i 22. Uns 50 m a la dreta deixem la pista d'esquí i agafem el GR-36 que seguirem força estona, fins a Eina.
Ja al pàrquing de les pistes d'esquí d'Eina, agafem una pista forestal que, al cap de poca estona, desemboca de nou a la pista de la Promenade des Forets, que seguirem fins al punt de sortida.

00-Inici-Pàrquing

01-Dreta

Gr 36

02-Pàrquing

03-Pista esquí Promenade des Forets

04-Vistes

• PedraToska Jan 26, 2019

Hem aprofitat el bon gruix que han deixat les primeres nevades d'enguany per a seguir aquesta fàcil ruta de raquetes. Nosaltres també hem escollit aparcar a Sant Pere dels Forcats, des d'on, en efecte, hem pogut albirar el mar a la llunyania. La ruta és bastant obaga, tot i que el dia acompanyava perfectament. Al tram per la pista hem tingut cura de no molestar els usuaris.
    Vistes ben guapes de Font-Romeu fins a Mont-Lluís.

• Photo of Markus76
    Markus76 Feb 11, 2022

Molt bona ruta per boscos arrasarats del vent. Un pèl exigent en algun tram però prou fàcil de seguir. Nosaltres vam començar-la des d’un punt més allunyat i el final el vam fer per unes altres pistes.