Taga i Puig Estela des de Santa Magadalena de Puigsac

Photo ofTaga i Puig Estela des de Santa Magadalena de Puigsac Photo ofTaga i Puig Estela des de Santa Magadalena de Puigsac Photo ofTaga i Puig Estela des de Santa Magadalena de Puigsac

January 31, 2020
January 2020

near Pardines, Catalunya (España)

Repetim la ruta que vam fer el febrer de 2017 (Sant Magdalena de Puigsac-Taga-Puig Estela- Santa Magdalena, ID: 16291725) amb algunes variacions. Partim de Can Roca, a pocs metres de l'ermita de Santa Magdalena de Puigsac. Pugem paral·lels al Torrent de Vilaró fins el Pla de la Lleona tot girant a l'oest per assolir el cim del Taga. Baixem cap a la Portella d'Ogassa i enfilem la cresta de la Serra Cavallera, passant pel Puig de Coma d'Olla fins el Puig Estela. A diferència de l'altra ruta que baixava cap a Coll de Pal, retrocedim fins el coll que separa el Puig de Coma d'Olla del Puig Estela. Iniciem el descens pels Rostos de la Flor de Tabaro, amb fort pendent, que ens obliga a flanquejar amb algunes dificultats fins el Pla de Sinan. Tombant a l'oest retrobem el camí de pujada que ens mena a Can Roca.