sorteny-Clots d'Estanyó-aparcament

April 2, 2017
April 2017

near Les Sobiranes, Ordino (Andorra)

Sortim dissabte matí amb la Imma i les nostres filles de 8 i 10 anys des de l'aparcament, amb raquetes als peus, tot i que amb algunes clapes a la pista. Fem algun trosset de bosc seguint l'itinerari marcat i arribem just per sopar al Refugi Borda de Sorteny, on la CArme i la Nerea ens han rebut i cuidat d'allò més bé, amb una bona Fondue i ma esquerra amb el menú infantil. Han anunciat mal temps, però finalment la méteo ens deixa aventurar-nos pel bosc amb les raquetes direcció al Roc del Rellotge. Seguin sempre el Riu de l'Estanyó pel seu marge esquerre arribem a les Saleres de L'Estanyó i enlloc de dirigir-nos a l'estany, ens desviem cap al Sud seguint les traces del nombrós grup que anava davant nostre, arribant als Clots de l'Estanyó. Mitja volta, que fa vent i és baixada. La fem tallant recte pel bosc i ja no tornem a passar pel refugi. Ens desviem a l'Oest per passar pel pont de més avall i enllaçar amb la pista. Traiem raquetes i a l'alçada del Jardí Botànic baixem pel sender directes fins l'aparcament. Una ruta fàcil, però amb nens ha estat exigent, més si tenim amb compte l'ambient d'alta muntanya que algunes estones de vent han fet dubtar si seguir endavant o no.