Rubió, Refugi Comes de Rubió, Pic de l´Orri, Rubió

Photo ofRubió, Refugi Comes de Rubió, Pic de l´Orri, Rubió Photo ofRubió, Refugi Comes de Rubió, Pic de l´Orri, Rubió Photo ofRubió, Refugi Comes de Rubió, Pic de l´Orri, Rubió

8 hours one minute
April 3, 2017
April 2017

near Llagunes, Catalunya (España)

Rubió - Ermita de Sant Salvador - Prats de la Coma - Els Campassos - Los Corrals - Barranc de les Comes de rubió - Barranc de Fontfreda - Les Fangassos - Planell de la Casa - Refugi de les Comes de Rubió - serrat de la Coma del Forn - Torreta de l´Orri - La Portella - Planell del Lloser - l´Eixida - Roca Senyada - Devesa del planell dels Fangassos - Rubió

Ruta circular desde Rubio al pic de l'Orri per al refugi de Comes de Rubio.
amb vistes espectaculars.

PictographMountain hut Altitude 6,219 ft

Refugi de Comes de Rubió

El Refugi Comes de Rubió a 1980m. d'altitud, es troba dins el marc incomparable del Parc Natural de l'Alt Pirineu, al massís de l'Orri, comarca del Pallars Sobirà. Una zona on pots dur a terme un munt d'activitats a l'aire lliure en totes les èpoques de l'any: senderisme, trail running, btt, raquetes de neu, esquí de muntanya, iglús, 4x4, anar a buscar bolets, rutes a cavall, parapent, o simplement a passar el dia amb la família o els amics. Et donem molta informació a la secció Activitats El Refugi Comes de Rubió disposa de 50 places, un menjador amb llar de foc i dutxa amb aigua calenta. Des de l'1 de maig fins al 15 de novembre s'hi pot arribar amb vehicle per pista forestal, en época hivernal s'hi ha d'arribar amb raquetes de neu, esquís de muntanya / travessa. Si desitja visitar-nos pot contactar amb nosaltres via mail (info@refugicomesderubio.com) o per telèfon. L'informarem sobre els accessos, acumulació de neu, etc. Tenim servei de restaurant i bar. Fem menjars casolans tradicionals de muntanya. Entre altres coses tenim excel·lents carns ecològiques de la comarca com la Vedella Bruneta, el Poltre pirinenc o el Corder Xisqueta cuinades a la llosa de pissarra. També us oferim servei de bar amb begudes, cafès, entrepans i esmorzars de forquilla. Instal.lacions: 50 Places en habitació compartida 50 matalassos amb funda integral cobrellits 50 flassades No disposem de coixineres Durant l’època hivernal es recomana portar sac d’hivern La resta de l’any amb un sac normal o llençols es suficient Menjador El refugi disposa d’un acollidor menjador amb llar de foc, amb parets i terra de pedra i fusta Lavabos Tant els W.C. com les dutxes són comunitaris, es troben a la planta baixa del edifici. El Refugi a l'estar aïllat enmig de la muntanya funciona amb un sistema autosuficient de fossa sèptica per gestionar els residus derivats de les aigües residuals dels lavabos. Us demanem un ús responsable dels mateixos, fent servir les papereres, depositant en elles el paper higiènic, compreses i altres objectes que puguin ocasionar danys en el correcte funcionament del sistema. Dutxes amb aigua calenta Fora dels règims on s’inclou la dutxa, en els demés serveis es cobra a part. Durant la temporada hivernal l’instal·lació d’aigua es pot congelar, això fa que les dutxes no funcionin. Els preus dels serveis són els mateixos. Calefacció El Refugi està calefactat en totes les seves estances. Aigua L'aigua de la qual es proveeix el refugi es de captació autònoma i natural, us demanem un ús responsable en el seu consum. Llum L’energia elèctrica de la qual s’abasteix el Refugi és generada mitjançant plaques fotovoltaiques (energia solar). És una energia autosuficient i calculada només per a les necessitats del Refugi. Us demanem un ús responsable en el seu consum. Terrassa Amb taules, cadires i vistes. Animals de companyia Disposem d’àmplies i confortables cassetes a l’exterior al costat mateix del Refugi. Dins el refugi no es permeten animals. Espai per cuinar Teniu la possibilitat de cuinar-vos els vostres àpats amb fogonet personal de cada usuari a la part lliure del Refugi. Aquesta no disposa de llum elèctrica ni aigua. Guarda-esquís, raquetes de neu i BTT Disposem d’una estança on podeu deixar el vostre material. Btt: equipament de mànega per netejar bicicletes, eines de reparació, no tenim recanvis. Refugi lliure 4 places en absència de guarda. No disposa de matalassos ni flassades. Hi ha una estufa de llenya. No hi ha llum ni aigua. Zona d'esbarjo Equipada amb taules de picnic. Font, riu, bosc, prats i paisatge. Contacte i reserves Refugi Comes de Rubió +34 973 107 475 +34 677 065 773 info@refugicomesderubio.com Horari d'atenció telefònica Matí de 9h a 13h Tarda de 16h a 21h