Rubió- Pic de L'Orri ( Parc Natural de l'Alt Pirineu )

Photo ofRubió- Pic de L'Orri ( Parc Natural de l'Alt Pirineu ) Photo ofRubió- Pic de L'Orri ( Parc Natural de l'Alt Pirineu ) Photo ofRubió- Pic de L'Orri ( Parc Natural de l'Alt Pirineu )

9 mi
March 2, 2013
February 2013

•   4.8 2 Reviews

Des de el restaurant de Rubió pugem al cap del poble agafem un camine't direcció nord-oest fins creuar el torrent de Fenerllarc, aquí comencem a pujar sense camí marcat, per la carena cap a la Baseta i el serrat de Coma Sarrera on ja veiem les antenes de TV a la Torreta de l'Orri 2438m.
Baixem pel serrat de la Coma del Forn fin agafar la pista forestal que puja des de Rubió i San Joan de l'Erm, baixem cap al refugi de Casa Escomes i tornem a Rubió.

• Photo of noedom
    noedom Dec 27, 2014

Espectacular, tot i que ens vam perdre i vam acabar al Port del Cantó

• Photo of gunszimmer
    gunszimmer Jan 28, 2015

la ruta es muy bonita y con vistas espectaculares ...
    lo malo es que nosotros no hemos encontrado nieve (temporada mala de nieve)

• Photo of agustipeña
    agustipeña Jan 28, 2015

Seguro que nieva pronto, de todas maneras nosotros fuimos en marzo i habia buena nevada.

• Photo of benjarque
    benjarque Dec 31, 2016

Hola Agustí, gràcies per compartir les teves sortides, tinc un dubte i m'agradaria que donessis la teva opinió, volem anar a fer la ruta un cap de setmana de gener i pressuposo que hi haurà neu, som un grup inexpert en les raquetes i forma física normal i el dubte és, ¿creus que és complicat fer el recorregut amb gent inexperta en raquetes o encara que ens porti molt més temps fer-la és assequible?

• Photo of gunszimmer
    gunszimmer Dec 31, 2016

Hola.. No hay dificultades técnicas, pero tenéis que tener en cuenta el desnivel "que con la nieve cuesta mas"... Pasarlo bien...

• Photo of benjarque
    benjarque Dec 31, 2016

Muchas gracias Gunszimmer ! feliz año, ya compartiré fotos y ruta