ROC DEL VAQUER

5 hours one minute
April 1, 2015
March 2015

near El Serrat, Ordino (Andorra)

sortim del parquing de l'estacio el k ens deixara mes al final. sortim per la pista k en quedara al davant i rapidament marxem per la dreta on sota nostre kedara l'esfalt de la carretera de l'estiu. passem per un aro molt maco i molt fotogenic, continuem fins el cartell dels estanys de tristania on anem dicidits, pero degut el mal estat de la neu i per perill d'allaus ens va resultar impossible aixi k vam decidir fer cim. marxem pel fons de la vall una planura de neu molt guapa, direccio al bar de l'estacio. aki marxem per la pista k li passa pel darrera i un pel mes endavant dicidim tallar pel dret, una bona decicio ja que vam dinar amb unes vistes IMPRESSIONANTS! cal dir k aquesta pujada fa pujada, si dicidiu pujar per aki la ruta pot ser moderada, sino es pot fer per la pista i la ruta es facil. dinem a 3/4 de pujada i fem l'ultim tram per anar a fer cim i on es veuen tots els estanys molt be. de baixada fem la pista i al arribar al bar marxem per la pista no te cap dificultat de tornada tot es per pista d'esquiar