Refugi comes de rubió-torreta de l'orri (unificat 2 dies)

February 18, 2015
February 2015

near Montenastró, Catalunya (España)

Excel·lent excursió malgrat el dia, molt tapat sobretot dalt la Torreta de l'Orri.
Aquesta excursió està feta en dos dies, el primer dia vàrem anar de l'aparcament de Rubió fins al Refugi de les Comes de Rubió, aquest tram el vàrem fer de fosc, hi ha 4.5 Km i uns 300 metres de desnivell.
L'endemà sortim del Refugi fins la Portella i accedim a la Torreta de l'Orri (hi havia una boira que no es veien ni les antenes...), la baixada és per la Serra de Roca-Serrera, just fins el punt on la carena torna a pujar (Roca de Coma-Serrera), aquí baixem per una canal suau fins la Coma de l'Orri (Comarca de l'Orri pels del país)i tot seguint el rec arribem de nou a la Pista de Comes de Rubió.
Cal donar les gràcies al Paco, el guarda del refugi, que ens va acollir fantàsticament (tant el menjar com el tracte molt bé) i que ens va indicar molt bé, ens va prevenir de les cornises de la part alta (per això vàrem anar a la Portella), i ens va indicar com baixar a buscar la millor neu a la Comarca de l'Orri, on era totalment verge i en quantitat.
Ens han faltat les vistes, Haurem de tornar...

Per més informació: alaunaacasa.blogspot.com

01 aparcament

02 refugi de les comes de rubió

03 la portella (pista)

04 esquerra (carena)

05 torreta de l'orri

06 canal (abans de la roca de coma-serrera)

07 pista (fossa gavatx)

• Photo of Gemma_ Ema
    Gemma_ Ema Dec 29, 2016

Nosaltes el primer dia vam arribar d'hora al refugi i vam fer una petita ruta per la Roca senyada i estanyet davall. Al costat del refugi hi ha les indicacions.