Refugi Cap de Rec-Refugi del Pladell-Pla de les Someres(Amb Raquetes)

Photo ofRefugi Cap de Rec-Refugi del Pladell-Pla de les Someres(Amb Raquetes) Photo ofRefugi Cap de Rec-Refugi del Pladell-Pla de les Someres(Amb Raquetes) Photo ofRefugi Cap de Rec-Refugi del Pladell-Pla de les Someres(Amb Raquetes)

February 15, 2013
February 2013

near Arànser, Catalunya (España)

Avui em sortit a estrenar la temporada de raquetes, i per cert em gaudit de neu i de bon tems ens ha fet un dia esplendit de sol i dunes magnifica's vistes i , llastime que la neu sigui tan lluny.

Si clicas sobre la pagina Web. de la caminade pudras veure les fotos

Pla de les Someres

Curva de nivel Pla de les Someres,bonic pla, cantitat de neu, magnificas vistas

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Refugi del Pladell

Sendero Refugi del Pradell,

Surtida Refugi Cap de Rec

Carretera y Camino Refugi de Cap de Rec .Aquí varem aparcar el cotxe ,varem treure el forfet,al ser majors de 65 anys es gratuït i varem fer el recorregut amb mol-te neu, molt bon dia i al refugi un bon tracta i molt be