REBOST PLETISSA ORRIS REBOST

January 27, 2017
January 2017

•   4.9 4 Reviews

near Bagà, Catalunya (España)

Ruta circular amb raquetes de neu. Ideal families amb ganes de passar tot el dia. Ruta per adults de mig dia. 3-4 hores a marxa tranquil·la. Tota la ruta senyalitzada amb plaques metàl·liques amb símbol de raquetes i fletxes vermelles.
Opció de gaudir del servei de bar i restauració del Refugi de Rebost. Per dinars, millor encarregar-ho abans de fer la ruta.
En un bon any de neu, també es pot fer amb esquís de muntanya. Demaneu als guardes per saber les condicions del terreny.

• Photo of Refugi de Rebost
    Refugi de Rebost Jan 27, 2017

Temps aproximat de fer la ruta està entre 1h30 (sense aturades) i 3h, depenent del nivell i les parades que es facin per fer fotos.

• Jikoo Feb 19, 2018

cool

• Photo of MarcCastellet
    MarcCastellet Nov 3, 2018

Bonica ruta per fer amb raquetes. La vam fer el 2 de novembre amb uns 50cm de neu recent i els colors de la tardor. Preciós. És factible fer-la amb nens; nosaltres en portavem un de 10 anys i cap problema tot i que haviem d'obrir traça. Des del mirador vam tornar per la pista de dalt que porta directament a la carretera sense passar pel refugi una altra vegada.

• Photo of Elles van amb camper
    Elles van amb camper Mar 13, 2022

Molt bona!! 👌🏾👌🏾👌🏾 Es fa curta i tot

• antoniosv90 Mar 7, 2024

Ruta chula, bien señalizada, sin dificultad técnica, esfuerzo leve-moderado. La hice en 4h con paradas para fotos y picnic. Recomiendo hacerla en sentido horario. Las vistas desde el mirador son guapísimas.