RASOS DE PEGUERA, PEDRO I TORRETA DELS ENGINYERS

Photo ofRASOS DE PEGUERA, PEDRO I TORRETA DELS ENGINYERS Photo ofRASOS DE PEGUERA, PEDRO I TORRETA DELS ENGINYERS Photo ofRASOS DE PEGUERA, PEDRO I TORRETA DELS ENGINYERS

January 20, 2018
January 2018

•   3.3 2 Reviews

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Viewed 1966 times, downloaded 181 times

Sortida amb raquetes pels Rasos de Peguera, la primera estació d’esqui de Catalunya, avui parc de neu. Al arribar ja veiem que esta molt concorreguda sobre tot per famílies amb nens que llisquen amb trineus de neu.
Ens posem les raquetes al Coll del Sant Crist on hi a una gran creu de ferro i anem cap a la Placeta dels Rasos, progressem per paratges meravellosos, gaudint de les suaus pendents i de les precioses vistes cap a la Serra d’Ensija i el Prepirineu, al mig del bosc trobem un tronc pintat imitant un animal. Arribem fins al punt més alt dels Rasos de Peguera, el Pedro 2079 m, hi ha un pal amb les restes d’una senyera, té poca visibilitat per estar envoltat d’arbres.
Davallem cap al Coll de la Creu del Cabrer i després pugem per una antiga pista als Rasos de Baix i a la Collada dels Rasets des d’on hi ha un bon mirador a la plana del Baix Berguedà, avui un mar de boira, sobresurt el característic relleu de Montserrat.
Travessem el Pla de l’Orri cap a la Torreta dels Enginyers on hi ha un vèrtex geodèsic i una antena, després de gaudir de les vistes anem a buscar el camí que baixa pel mig del bosc del Gavatxos.
Entretinguda matinal amb molt bon temps

COLL DEL SANT CRIST

TORRETA DELS ENGINYERS

• Photo of Ambell-eloi
    Ambell-eloi Jan 24, 2018

Agradable matinal, ideal per passejar amb raquetes sobre la neu per uns magnífics paisatges amb espectaculars panoràmiques