Photo ofRasos de Peguera: Circular amb raquetes pel Pla de l’Orri-Tagast-cims del Serrat de L’Hospital-Rasos de Baix-El Pedró (Berguedà) Photo ofRasos de Peguera: Circular amb raquetes pel Pla de l’Orri-Tagast-cims del Serrat de L’Hospital-Rasos de Baix-El Pedró (Berguedà) Photo ofRasos de Peguera: Circular amb raquetes pel Pla de l’Orri-Tagast-cims del Serrat de L’Hospital-Rasos de Baix-El Pedró (Berguedà)

February 11, 2023
February 2023

•   5 4 Reviews

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Ressenya pendent.

Salut i bona caminada !

Photo ofAparcament. Seguim a la dreta, pel Camí de la Torreta, i travessem la tanca de ferro Photo ofAparcament. Seguim a la dreta, pel Camí de la Torreta, i travessem la tanca de ferro Photo ofAparcament. Seguim a la dreta, pel Camí de la Torreta, i travessem la tanca de ferro

Aparcament. Seguim a la dreta, pel Camí de la Torreta, i travessem la tanca de ferro.

Photo ofFont del Ca, colgada de neu, per la dreta del camí Photo ofFont del Ca, colgada de neu, per la dreta del camí Photo ofFont del Ca, colgada de neu, per la dreta del camí

Font del Ca, colgada de neu, per la dreta del camí

Font del Ca, colgada de neu, per la dreta del camí.

Tram del Camí de la Torreta

Tram del Camí de la Torreta.

Photo ofSeguim amunt pel Camí de la Torreta Photo ofSeguim amunt pel Camí de la Torreta Photo ofSeguim amunt pel Camí de la Torreta

Seguim amunt pel Camí de la Torreta

Seguim amunt pel Camí de la Torreta.

Tram del Camí de la Torreta

Tram del Camí de la Torreta.

Photo ofArribant a la part més alta del Camí de la Torreta Photo ofArribant a la part més alta del Camí de la Torreta Photo ofArribant a la part més alta del Camí de la Torreta

Arribant a la part més alta del Camí de la Torreta

Arribant a la part més alta del Camí de la Torreta.

Photo ofSeguim camí en direcció al Pla de l'Orri Photo ofSeguim camí en direcció al Pla de l'Orri Photo ofSeguim camí en direcció al Pla de l'Orri

Seguim camí en direcció al Pla de l'Orri

Seguim camí en direcció al Pla de l'Orri.

Arribant al Pla de l'Orri

Arribant al Pla de l'Orri.

PictographLake Altitude 6,365 ft
Photo ofAl Pla de l'Orri, amb la bassa colgada per la neu Photo ofAl Pla de l'Orri, amb la bassa colgada per la neu Photo ofAl Pla de l'Orri, amb la bassa colgada per la neu

Al Pla de l'Orri, amb la bassa colgada per la neu

Al Pla de l'Orri, amb la bassa colgada per la neu.

Photo ofSeguim camí avall en direcció a Tagast Photo ofSeguim camí avall en direcció a Tagast Photo ofSeguim camí avall en direcció a Tagast

Seguim camí avall en direcció a Tagast

Seguim camí avall en direcció a Tagast.

Photo ofCamí avall, amb els Rocs de Tagast al fons Photo ofCamí avall, amb els Rocs de Tagast al fons Photo ofCamí avall, amb els Rocs de Tagast al fons

Camí avall, amb els Rocs de Tagast al fons

Camí avall, amb els Rocs de Tagast al fons.

Passem sota els Rocs de Tagast

Passem sota els Rocs de Tagast.

Photo ofDe camí al Coll i la Bassa de Tagast Photo ofDe camí al Coll i la Bassa de Tagast Photo ofDe camí al Coll i la Bassa de Tagast

De camí al Coll i la Bassa de Tagast

De camí al Coll i la Bassa de Tagast.

PictographLake Altitude 6,148 ft
Photo ofBassa de Tagast, també colgada de neu Photo ofBassa de Tagast, també colgada de neu Photo ofBassa de Tagast, també colgada de neu

Bassa de Tagast, també colgada de neu

Bassa de Tagast, també colgada de neu.

Arribada al Coll de l'Àngel

Arribada al Coll de l'Àngel.

Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres, i amb grans vistes al sud Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres, i amb grans vistes al sud Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres, i amb grans vistes al sud

Al cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres, i amb grans vistes al sud

Al cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres, i amb grans vistes al sud.

Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres Photo ofAl cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres

Al cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres

Al cim del Serrat de l'Hospital, a 1.937 metres.

Photo ofDe tornada al Coll de l'Àngel, en direcció a Tagast Photo ofDe tornada al Coll de l'Àngel, en direcció a Tagast Photo ofDe tornada al Coll de l'Àngel, en direcció a Tagast

De tornada al Coll de l'Àngel, en direcció a Tagast

De tornada al Coll de l'Àngel, en direcció a Tagast.

Photo ofTornem a passar sota els Rocs de Tagast i seguim amunt Photo ofTornem a passar sota els Rocs de Tagast i seguim amunt Photo ofTornem a passar sota els Rocs de Tagast i seguim amunt

Tornem a passar sota els Rocs de Tagast i seguim amunt

Tornem a passar sota els Rocs de Tagast i seguim amunt.

Seguim amunt pel bosc

Seguim amunt pel bosc.

Photo ofAl Pla de l'Orri seguim amunt per la dreta Photo ofAl Pla de l'Orri seguim amunt per la dreta Photo ofAl Pla de l'Orri seguim amunt per la dreta

Al Pla de l'Orri seguim amunt per la dreta

Al Pla de l'Orri seguim amunt per la dreta.

Photo ofAmunt per l'esquerra, en direcció a les Fontetes Photo ofAmunt per l'esquerra, en direcció a les Fontetes Photo ofAmunt per l'esquerra, en direcció a les Fontetes

Amunt per l'esquerra, en direcció a les Fontetes

Amunt per l'esquerra, en direcció a les Fontetes.

Tram de camí a les Fontetes

Tram de camí a les Fontetes.

PictographLake Altitude 6,568 ft

Collada i Bassa de les Fontetes

Collada i Bassa de les Fontetes.

Amunt als Rasos de Baix

Amunt als Rasos de Baix.

Als Rasos de Baix

Als Rasos de Baix.

Photo ofCim dels Rasos de Baix, a 2.058 metres. Hi ha un vèrtex geodèsic al mig del bosc Photo ofCim dels Rasos de Baix, a 2.058 metres. Hi ha un vèrtex geodèsic al mig del bosc Photo ofCim dels Rasos de Baix, a 2.058 metres. Hi ha un vèrtex geodèsic al mig del bosc

Cim dels Rasos de Baix, a 2.058 metres. Hi ha un vèrtex geodèsic al mig del bosc.

Photo ofPal indicador. Seguim per la dreta al cim del Pedró Photo ofPal indicador. Seguim per la dreta al cim del Pedró Photo ofPal indicador. Seguim per la dreta al cim del Pedró

Pal indicador. Seguim per la dreta al cim del Pedró

Pal indicador. Seguim per la dreta al cim del Pedró.

Photo ofCim del Pedró, a 2.060 metres, amb un pessebre sobre un monòlit de pedra amb l'escut del Club d'Esquí de Berga Photo ofCim del Pedró, a 2.060 metres, amb un pessebre sobre un monòlit de pedra amb l'escut del Club d'Esquí de Berga Photo ofCim del Pedró, a 2.060 metres, amb un pessebre sobre un monòlit de pedra amb l'escut del Club d'Esquí de Berga

Cim del Pedró, a 2.060 metres, amb un pessebre sobre un monòlit de pedra amb l'escut del Club d'Esquí de Berga.

Photo ofDeixem el pal indicador per l'esquerra i seguim per la dreta, en direcció a les Collades Photo ofDeixem el pal indicador per l'esquerra i seguim per la dreta, en direcció a les Collades Photo ofDeixem el pal indicador per l'esquerra i seguim per la dreta, en direcció a les Collades

Deixem el pal indicador per l'esquerra i seguim per la dreta, en direcció a les Collades.

Photo ofBaixant a les Collades per la dreta de la pista Photo ofBaixant a les Collades per la dreta de la pista Photo ofBaixant a les Collades per la dreta de la pista

Baixant a les Collades per la dreta de la pista

Baixant a les Collades per la dreta de la pista.

Photo ofÚltim tram de baixada a les Collades Photo ofÚltim tram de baixada a les Collades Photo ofÚltim tram de baixada a les Collades

Últim tram de baixada a les Collades

Últim tram de baixada a les Collades.

Photo ofLes Collades. Ens aturem a dinar aprofitant alguna de les pedres que hi ha Photo ofLes Collades. Ens aturem a dinar aprofitant alguna de les pedres que hi ha Photo ofLes Collades. Ens aturem a dinar aprofitant alguna de les pedres que hi ha

Les Collades. Ens aturem a dinar aprofitant alguna de les pedres que hi ha

Les Collades. Ens aturem a dinar aprofitant alguna de les pedres que hi ha.

Dinar a les Collades

Dinar a les Collades.

Photo ofMentre alguns descansen fem una volta per les rodalies Photo ofMentre alguns descansen fem una volta per les rodalies Photo ofMentre alguns descansen fem una volta per les rodalies

Mentre alguns descansen fem una volta per les rodalies

Mentre alguns descansen fem una volta per les rodalies.

Photo ofDeixem les Collades i seguim camí per la pista en direcció a l'antiga estació d'esquí Photo ofDeixem les Collades i seguim camí per la pista en direcció a l'antiga estació d'esquí Photo ofDeixem les Collades i seguim camí per la pista en direcció a l'antiga estació d'esquí

Deixem les Collades i seguim camí per la pista en direcció a l'antiga estació d'esquí.

Tram de tornada per la pista

Tram de tornada per la pista.

De camí a l'antiga estació d'esquí

De camí a l'antiga estació d'esquí.

Photo ofTrobem les restes d'algunes estructures abandonades de l'antiga estació Photo ofTrobem les restes d'algunes estructures abandonades de l'antiga estació Photo ofTrobem les restes d'algunes estructures abandonades de l'antiga estació

Trobem les restes d'algunes estructures abandonades de l'antiga estació

Trobem les restes d'algunes estructures abandonades de l'antiga estació.

Photo ofAparcament de la Creu del Cabrer, avui plena de gom a gom. Baixem al cotxe per la pista de l'esquerra Photo ofAparcament de la Creu del Cabrer, avui plena de gom a gom. Baixem al cotxe per la pista de l'esquerra

Aparcament de la Creu del Cabrer, avui plena de gom a gom. Baixem al cotxe per la pista de l'esquerra.

Photo ofArribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui Photo ofArribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui Photo ofArribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui

Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui

Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui.

• Photo of Pipoman Picopicos
    Pipoman Picopicos Feb 12, 2023

Gran dia de ruta amb el complement de la neu.
    Temperatures molt fresques però amb la càlida companyia del sol i absència total de núvols.
    Vistes encisadores d'uns voltants també tocats per la neu.
    El grup indubtablement de primera, que no pari la festa!!!

Pitcollonsiamunt Feb 12, 2023

Jornada espectacular gaudint de la neu i de la companyia. Un plaer compartir-la amb vosaltres.
    I ja preparant la propera 🏔️☃️🐶

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Feb 13, 2023

Hay algo verdaderamente especial y emotivo en hacer una ruta en raquetas de nieve por los Rasos de Peguera. Es una oportunidad para disfrutar de la paz y la tranquilidad de la naturaleza invernal, y para conectarse con uno mismo y con el entorno que nos rodea. Caminar sobre la nieve fresca y escuchar el sonido de las raquetas es una experiencia hipnótica y relajante, y es una forma única de experimentar la montaña. La ruta circular por el Pla de l'Orri, Tagast, los cims del Serrat de L'Hospital, los Rasos de Baix y El Pedró es un desafío emocionante y gratificante, y es una experiencia que nunca se olvida. Espero que hayas disfrutado cada momento de tu ruta y que sigas explorando el mundo y descubriendo nuevas aventuras. ¡Buen viaje!

Pitcollonsiamunt Feb 14, 2023

Gracias Jordi. Ha sido un gran día de nieve en familia. Tiempo espectacular y nieve en su “punto”.
    Un abrazo.

• Photo of Campcardós
    Campcardós Feb 15, 2023

Assequible i molt agradable ruta amb raquetes pels Rasos de Peguera. Climatologia espectacular i gaudint d’un bon gruix de neu a la major part del recorregut. A veure si aguanta i podem tornar aviat.

• Photo of migueleloi
    migueleloi Feb 28, 2023

Que beleza, poder fazer este percurso num dia tão bonito, com este manto branco de neve magnífico.
    Obrigado pela partilha do percurso, e de tantas belas imagens.
    Saludos

Pitcollonsiamunt Feb 28, 2023

Obrigado migueleloi.
    Un plaer compartir la ruta i les fotografies d’un dia magnífic.