Photo ofRasos (creu) - Tossal - Peguera - Baga de Peguera (rasa gran) - Placeta dels Rasos - Rasos (creu) Photo ofRasos (creu) - Tossal - Peguera - Baga de Peguera (rasa gran) - Placeta dels Rasos - Rasos (creu) Photo ofRasos (creu) - Tossal - Peguera - Baga de Peguera (rasa gran) - Placeta dels Rasos - Rasos (creu)

Very difficult
March 23, 2016
March 2016

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Sortida des del parking dels Rasos (creu) direcció Peguera per la pista (foto). Camí fàcil i trepitjat. Baixada considerable fins al Tossal. Allà continuem pel PR-73 a la dreta (foto). El camí també està trepitjat i en poc temps arribem als peus de Peguera (foto).

Des d'allà la tornada és seguint un sender marcat amb cercles grocs que costa veure on comença. El camí segueix un pendent constant. Aquest camí no estava trepitjat i amb més de 50cm de neu pols, considerant el desnivell, és un trencacames. Ja ho és habitualment però amb raquetes i neu pols és molt dur. El camí tampoc té res d'especial. Alguna perspectiva maca de Peguera (foto) i res més. A prop de la placeta i un cop superat el desnivell el camí s'ajunta amb el que va cap al Pedró. Des d'allà la tornada és plàcida i amb lleugera baixada.