Photo ofRasos (Creu) - Placeta dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos de Baix - Rasets - Rasos (Creu) Photo ofRasos (Creu) - Placeta dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos de Baix - Rasets - Rasos (Creu) Photo ofRasos (Creu) - Placeta dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos de Baix - Rasets - Rasos (Creu)

March 10, 2014
March 2014

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Sortida amb raquetes.
Des de la creu es creuen les pistes direcció nord-est fins a trobar el camí (pista) que puja fins a la placeta dels rasos. D'allà es pot disfrutar d'una espectacular vista de l'estació d'esquí, de la vall de Peguera i d'Ensija . Seguint el camí, s'encara la pujada als Rasos de Dalt per la vesant nord-est. El camí és més estret i passa entre els arbres. A l'arribar gairebé a dalt ens sorprendrà un arbre caigut i pintat al mig del camí. Aquí, farem un gir de 90º a la dreta que ens conduirà fins al cim (marcat amb la senyera). Després baixarem fins als rasos del mig. Un cop al coll, podem decidir pujar pel tallafocs o bé pel camí del costat. El track marca el camí del costat. Un cop a dalt la carena. El track segueix cap al cim dels Rasos de Baix i després encara la baixada fins als rasets i la tornada per la pista forestal cap al parking de la creu.

Aquest track, es pot convinar amb el següent track per anar fins a les antenes dels rasets i tenir vistes sobre el Berguedà i Solsonès.