Raquetes a Bena seguin un tram del cami del Carlit

Photo ofRaquetes a Bena seguin un tram del cami del Carlit Photo ofRaquetes a Bena seguin un tram del cami del Carlit Photo ofRaquetes a Bena seguin un tram del cami del Carlit

January 8, 2018
December 2017

near Riutès, Occitanie (France)

Aprofitant la nevada fem un petit tram del cami del Carlit desde Bena, la nevada ens acompanya tot el recorregut i ens deixa xops, la neu era humida.
Sortida del Parquing al costat de Bena, passem el refugi de pastors, i enfilem cami amunt, al ser una vesant no massa ventada hi ha llocs amb mes de 60 cm de neu, el cami no es veu, la visibilitat es bona, es tracte de pujar carena amunt, vora de la canal del riarol.
Es una ruta verge al estar fora de les rutes de les guies habituals.
Només es pot fer despres de grans nevades tot i que amb un pam n'hi ha prou.
A la zona inicial no sol estar mai repelat pel vent, esta arreserat, es mes i va a parar la neu que el vent aixeca a les parts altes.
Dificil de perdres tot i que el cami no esta senyalitzat, la forma del terreny hi ajuda.