Raquetada na estación de esquí de Manzaneda 25/01/2015 CDF

February 19, 2015
January 2015

near Penapetada, Galicia (España)

Raquetada na estación de esquí de Manzaneda
25 de Xaneiro de 2015

Guía: Ruben

Pasaremos un fermoso e divertido día na estación de esquí de Manzaneda,tamén chamada popularmente Cabeza de Manzaneda, localizada na parte oriental dá provincia de Ourense, a cabalo entre os municipios de Manzaneda e Pobra de Trives, aproveita as ladeiras norte e este do cumio máis elevado do Macizo Central Ourensán, coñecido polos locáis como Cabeza Grande (1.780 m. segundo
punto máis alto de Galiza) e agacha na sua vertente norte magníficos vales glaciares e restos de antigas lagoas consecuencia do desxeo glaciar.
A estación de Manzaneda atópase inmersa nun gran piñeiral de máis de 2.000 Ha. que a dota dunha enorme e singular beleza, especialmente en inverno. Existen numerosas rutas sinalizadas de sendeirismo que discorren polo medio do bosque ao redor do núcleo dá estación, entre elas destaca a ruta dos curros duns 20 km. pero que percorreremos soamente pola súa parte alta de uns 9 km. e nos permitirá visitar os refuxios usados polos pastores nesta zona alta dá serra durante a época estival e achegarnos ata o seu cumio e gozar dunhas espectaculares panorámica.