Queralbs - Vall de Núria pel camí vell (només anada)

Photo ofQueralbs - Vall de Núria pel camí vell (només anada) Photo ofQueralbs - Vall de Núria pel camí vell (només anada) Photo ofQueralbs - Vall de Núria pel camí vell (només anada)

December 7, 2021
December 2021

near Queralbs, Catalunya (España)

Situats al poble de Queralbs i a l'aparcament del Cremallera de Núria deixem el cotxe i comencem la caminada dirigint-nos a la Plaça del Raig de Queralbs on a la dreta trobem (hi ha un cartell indicador) el tradicional Senda Pirenaica GR-11 Camí vell de Queralbs a Núria que seguint-lo i desprès de passar per la font de la Ruïra, el refugi de Sant Pau, el Pont de Cremal tot creuant el Riu Núria, la Balma de Sant Rafael, les Marrades del Salt del Sastre, el mirador del Salt del Sastre, el Salt de la Cua de Cavall, la Balma i refugi de Sant Pere, el pont sota la via del Cremallera on creuem per segona vegada el riu Núria, enfilar l'últim tram que desprès d'assolir el Coll de la Creu d'en Riba amb una panoràmica fantàstica de la Vall de Núria ens arriba finalment a la nostre fita d'avui, al majestuós Santuari de la Vall de Núria.

Una vegada arribats a l'objectiu, podem optar per tornar pel mateix camí o agafar el cremallera que tarda només 20 minuts... Nosaltres vam optar per baixar amb el tren