PUIG CERVERÍS I PUIG RODONELL

December 6, 2016
December 2016

near Pardines, Catalunya (España)

Volta amb ascensió al Pic de Cerverís.
La intenció era pujar amb cotxe fins a la Collada de dalt de Meianell i fer una volta més llarga fins al Balandrau, però per la quantitat de neu que hi havia i per no portar raquetes, només hem pujat al Cerverís.
Petit i fàcil pic amb molt bones vistes cap a totes les vessants, Serra Cavallera, Serra del Montgrony, Olla de Núria, zona de Vallter, Pedraforca, Tossa d'Alp, Port del Compte, etc.
El camí no té pèrdua ja que en tota l'ascensió es segueix el cordal, per costat de les tanques de bestiar. La tornada és més complicada, ja que en alguns trams no es segueix camí evident, i fins i tot es realitza per dins al bosc camp a través, al no trobar el camí marcat al mapa Alpina (o estava tapat per la neu o no existeix).
La pista per pujar en cotxe en molt bon estat. No cal tenir tot terreny. L'últim tram l'hem trobat gelat i amb neu, per això hem aparcat abans del coll.
No hem trobat fonts en tot el traçat.