PRULLANS - CAP DEL GINEBRAR - CERDANYA RESORT

Photo ofPRULLANS - CAP DEL GINEBRAR - CERDANYA RESORT Photo ofPRULLANS - CAP DEL GINEBRAR - CERDANYA RESORT Photo ofPRULLANS - CAP DEL GINEBRAR - CERDANYA RESORT

January 4, 2016
January 2016

near La Molina, Catalunya (España)

Es tracta d 'una ruta en raquetes de nou o sense, molt facil i accesible per a totes les edats.
Aquesta ruta ens regalara unes vistes molñt amples ui agradables.
No seguiu el track al peu de lletra, intenteu fer-lo mes ample:
Aixi doncs , anirem a la Molina, la zona dels Alabaus, no aparqueu als parkings habilitats de l'estacio, seguiu la carretera i un s 300 m mes avall trobareu un trecall a l'esquerra, aparqueu.
Desde aqui em d'anar a buscar el coll entre el cap del ginebrar que ens queda a l'esquerra y un pic que queda a la dreta , si us fixeu desde el parking te una especie de antena. I enfilem a buscar aquest petit coll, podem fer-ho directe o mes suau. Una vegada alli seguim cap l'esquerra, tot seguint la carena. (tambe podem fer el cim del pic que em deixat a la dreta)
Seguint la carena veurem unes espectaculars vistes de la Collada de toses i el Ripolles, just als peus del cap d'amunt del Cap del Ginebrar trobarem un antic bunquer. SI hi ha moilta neu, igual queda amagat sota la neu.
Una begada fet el cim, hem de seguir la direccio Nord-Oest, fent un descens suau. Desde aqui podem fer mes curta o mes llarga la nostre ruta, jo us recomano acabar de fer tota la carena, podeu agafar de referencia les pìstyes d'esky y els parkings. I quant falti poc per arribar girem a l'esquerra per anar a buscar els cotxes.
El dia de descoverta de la ruta encara no hi havia prou neu.