Photo ofPORT DEL COMTE - VULTURÓ - PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES - TOSSA PELADA - L'ESTIVELLA Photo ofPORT DEL COMTE - VULTURÓ - PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES - TOSSA PELADA - L'ESTIVELLA Photo ofPORT DEL COMTE - VULTURÓ - PEDRÓ DELS QUATRE BATLLES - TOSSA PELADA - L'ESTIVELLA

February 23, 2014
February 2014

•   4.3 2 Reviews

near La Coma, Catalunya (España)

Fem un tomet pel Port del Comte.

El més dur de la sortida, l'ascens inicial. Una vegada hem arribat a Vulturó, fàcilment arribem al Pedró dels Quatre Batlles on vam poder gaudir d'unes espectaculars vistes de tot el Pirineu.
Arribat al Tossal d'Estivella, fem un bonic descens per seguir el senzill camí que ens portarà a l'aparcament de l'Estivella.

Vulturó

Pedró dels Quatre Batlles

Tossa Pelada

TOSSAL D'ESTIVELLA

Tossal d'Estivella

• Photo of Arnau_cat
    Arnau_cat Dec 15, 2016

Ruta impressionant en dies de bona visibilitat. Vistes espectaculars. L'únic tram més dur és la pujada fins el Vulturó, després tot molt senzill. Bona ruta per iniciar-se amb les raquetes de neu. Feta (10/12/16) La vàrem fe en 4 hores parant a cada cim i parant a dinar uns 45 minuts. Molt recomanable.

• sergi_runner Jan 27, 2019

Excursió molt maca i les indicacions molt bones i precises.