Port del Comte. ( Estivella-Pedró dels Quatre Batlles-Estivella) Raquetes

Photo ofPort del Comte. ( Estivella-Pedró dels Quatre Batlles-Estivella) Raquetes Photo ofPort del Comte. ( Estivella-Pedró dels Quatre Batlles-Estivella) Raquetes Photo ofPort del Comte. ( Estivella-Pedró dels Quatre Batlles-Estivella) Raquetes

February 15, 2015
February 2015

near La Coma, Catalunya (España)

Port del Comte 15-02-15

Ruta circular amb raquetes amb sortida i arribada al pàrquing de l'Estivella de Port del Compte. Ruta amb neu.

Des del punt de sortida es poden seguir varis itineraris depenent del nivell que presenta el/la " raquetaire " i també depenent del temps/neu/itinerari....

En present cas es segueixen les marques de color negre ( dificultat elevada ) les quals després d'un lleuger pla, el qual passa pel costat d'una bassa d'aigua ( i que pot servir com escalfament ), condueix cap a una pronunciada pujada, pista d'esquí (“La Rasa Pauet” ) la qual deixa als peus del Prat de l'Orri ( Cafeteria Estivella 2240 m ). Els telecadires ens serveixen de guia durant tota la pujada.

Arribats a aquest punt es trenca a l'esquerra i s'enfila la pujada que condueix cap a la base del Pedró Dels Quatre Batlles ( 2387m ). Les vistes des d’aquest punt són realment magnifiques si el dia acompanya. Des d'aquí es divisa la Tossa de les Comtesses (2342m. Depenent del temps/ estat de la pista i ganes es pot allargar la ruta cap a la Bòfia.

Acte seguit es retrocedeix per enfilar el camí de tornada amb una pista paral.lela a la " Rasa Pauet " i la línia negra de raquetes. Present " canal " es de caràcter tècnic la qual fa necessari prendre precaució. 🚨 ( No és un lloc senyalitzat per a passar ). Present canal guia al "raquetaire" entre zones boscoses de pins i avets ( molt agradable de passar-hi; més si hi ha neu " verge " ) les quals conflueixen a la bassa que s'ha anunciat al principi (conflueix al "Clot de la Vall" ) i posteriorment al pàrquing de l ‘Estivella.

Com sempre precaució en realitzar rutes de muntanya sigui l'estació que sigui.

Bona Ruta Wikiloker's🚶👣❄😉

Parquing Estivella

PictographInformation point Altitude 6,537 ft

Informació

Raquetes El calçat de la ruta

Neu

Neu Pujada " Rasa del Pauet "