Port de Bonaigua - Tuc de Cigalera- Estany de muntanyó

Photo ofPort de Bonaigua - Tuc de Cigalera- Estany de muntanyó Photo ofPort de Bonaigua - Tuc de Cigalera- Estany de muntanyó Photo ofPort de Bonaigua - Tuc de Cigalera- Estany de muntanyó

January 22, 2020
January 2020

near Sorpe, Catalunya (España)

Ruta amb raquetes començada abans d'arribar al port de la bonaigua. Aparquem el cotxe en uns edificis que estroben al començar els girs de la carretara direcció port de la bonaigua. A parti d'allí segui un sendere que esn porta fina al port de la bonaigua i segui pel costat de pistes fins que ens desviem a mà dreta cap a la llomada que ens dirigeix al Tuc de Cigalera. Bon lloc per descansar i menjar alguna coseta i disfrutar de les vistes que ens dona direcció vall de ruda. Seguim fins baixar al l'estany de munatnyó i remontem fins al coll i baixem fins arribar on em començat.
Ruta amb unes vistes i un paisatge especial que et donen l'autèntica essència de muntanya, però amb una desgats físic important si no estas acostumat a caminar.

Sender

Port de la bonaigua

Sender costat de pistes

Estany muntanyó

Tuc de Cigalera

Mirador amb vistes vall de ruda