Photo ofPIC D'ENVALIRA 2827 mtr i PIC NEGRE D'ENVALIRA 2821 mtr ( Des del Pas de la Casa ) Photo ofPIC D'ENVALIRA 2827 mtr i PIC NEGRE D'ENVALIRA 2821 mtr ( Des del Pas de la Casa ) Photo ofPIC D'ENVALIRA 2827 mtr i PIC NEGRE D'ENVALIRA 2821 mtr ( Des del Pas de la Casa )

December 18, 2013
December 2013

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Viewed 1924 times, downloaded 141 times

Fàcil i curta ascenció a aquests dos cims des del Pas de la Casa.
A l'estiu, són un complement magnífic a les dues ferrates del Roc dels Isards.
A l'hivern, és una magnífica sortida amb raquetes. La única pega que hi ha, és que bona part de l'aproximació la fem per pistes d'esquí, no obstant, això també facilita l'aproximació i fa que la ruta la poguem fer en una matinal. De totes maneres, pujar fins als 2800 a l'hivern sempre és espectacular quan el blanc de la neu cobreix el Pirineu.
Quan nosaltres vam fer la ruta, la última pala fins els cims la vam pujar amb grampons, ja que la neu estaba dura i ventada.
També es pot pujar, per la cresta, al proper Pic de les Abelletes, fàcil a l'estiu i poc difícil (PD) a l'hivern.