Pic de les Fonts des de refugi Pla de l'Estany Raquetes

Photo ofPic de les Fonts des de refugi Pla de l'Estany Raquetes Photo ofPic de les Fonts des de refugi Pla de l'Estany Raquetes Photo ofPic de les Fonts des de refugi Pla de l'Estany Raquetes

one day 3 hours 7 minutes
January 8, 2014
January 2014

near Arinsal, Parròquia de la Massana (Andorra)

Cap d'any passat al refugi Pla de l'Estany a 2050m, on a la nit es tocaran els 5 sota zero fora, naltrus sent previsors recollim llenya i farem un gran tiberi amb pa torrat hi tot i com no fem les camapanades amb raïm amb una aplicació del mòbil.
Val a dir q des d'on hem deixar el cotxe ens hem calçat les raquetes i ja no ens les trauriem en tota l'excursió.
El dia 1 de Gener ens llevem a les 7, i acabem sortint en direcció al cim del Pla de l'Estany, però acabarem canviant de cim per escollir el Pic de les Fonts algo més baix i aparentment amb menys riscos d'allaus. Pujarem bastant pel dret i baixarem buscant lo segur, baixant pel coll de la via normal d'ascens, que és per on hagués estat millor pujar-hi des del principi.

He penjat les fotos de l'excursió sencera aki: https://picasaweb.google.com/113386006240597984434/CapDAnyRefuPlaDeLEstanyIPicDeLesFonts#slideshow/5968545043199683746

• Photo of JuanCarrasco
    JuanCarrasco Jan 20, 2024

Bon día qriolis, Avui hem fet la ruta i per nosaltres a estat difícil pel desnivell que te.