Photo ofPIC DE GINEBRE (GINEVRE) + PUIG DEL PLA DE BERNAT: Estació Puigbalador-Pic de Ginebre-Clots de l'Egua-Puig del pla Bernat Photo ofPIC DE GINEBRE (GINEVRE) + PUIG DEL PLA DE BERNAT: Estació Puigbalador-Pic de Ginebre-Clots de l'Egua-Puig del pla Bernat Photo ofPIC DE GINEBRE (GINEVRE) + PUIG DEL PLA DE BERNAT: Estació Puigbalador-Pic de Ginebre-Clots de l'Egua-Puig del pla Bernat

March 7, 2019
February 2019

near Fontrabiouse, Occitanie (France)

Des dels Perics fins al Terrers, la vista des del puig del Pla de Bernat és de les que fan afició

POTS VEURE L'ÀLBUM COMPLET DE FOTOS DE LA RUTA AL GOOGLE FOTOS .

Ruta senzilla i amena que, des de l'estació d'esquí de Puigbalador (que ja fa 2 anys que roman tancada) ascendeix al cim del pic de Ginebre i el puig del pla de Bernat.

L'excursió no reverteix cap mena de dificultat. Se surt resseguint les pistes d'esquí fins al capdamunt del telecadira que arriba gairebé al cim del Ginebre. Després seguim per l'altiplà dels clots de l'Egua, coronant sense adonar-nos-en el serrat dels clots de l'Egua, i que ens deixarà sobre el puig del pla de Bernat, al qual val molt la pena arribar-hi ja que les vistes des d'aquest són molt més impressionants que des del pic de Ginebre.

Retornem sobre les nostres passes, tot i que podem improvisar diferents recorreguts resseguint les pistes d'esquí ara òrfenes d'esquiadors alpins.

ELS CLOTS DE L'EGUA

ESTACIÓ ESQUÍ PUIGBALADOR (Puyvalador)

PIC DE GINEBRE (Pic de Ginevre)

PLA DE BERNAT

PUIG DEL PLA DE BERNAT

SERRAT DEL CLOT DE L'EGUA

• Photo of toniserra
    toniserra Dec 11, 2022

Excursió molt maca amb raquetes. El dia que l’hem fet la neu estava molt tova i t’enfonsaves molt, sobretot pujant al Pic de Ginebre. Després varem seguir un tros cap a Puig Bernat però no hi hem arribat.
    Queda per la pròxima
    Gràcies pel track.

• Photo of El porquet de Sant Antoni
    El porquet de Sant Antoni Dec 11, 2022

tonisierra: Ja teniu una bona excusa per a tornar-hi. Celebro que l'hagueu gaudit amb les raquetes, tal i com la vaig fer jo. Gràcies per la valoració i per passar per aquí a dir-hi la teva. Salut i muntanyes!