Passeig de raquetea de neu pels voltans del poble Son

Photo ofPasseig de raquetea de neu pels voltans del poble Son Photo ofPasseig de raquetea de neu pels voltans del poble Son Photo ofPasseig de raquetea de neu pels voltans del poble Son

December 29, 2020
December 2020

near Son, Catalunya (España)

Avui hem començat tard i hem decidit fer una volta pels voltans del poble de Son.
Aparquem a l entrada del poble en un mini aparcament.
Pasem pel mig del poble seguin la carretera fin arribar al Centre de Natura del Pirineu. Pasem pel mig i sortim per una porta/valla al finalde l instalacio. Trobem un observatori i un mini hort.
Seguim per l esquerra i de seguida busquem un lloc per creurar el riu. Estem amb raquetes per la quantitat de neu que hi ha.
Pasem per unes esplanades molt gran. Arriben casi a un mini observatori d'Aus.
Aci podriem anar per la dreta de pujada cao el Refugi pero nosaltres decidim continuar per l esquerra tot buscant un cami de baixada que en tornara a portar al poble de Son.
Tot just arribar, parem en una caseta de la parada del bus i aprofitem per dinar uns entrepans.
Despres sols queda uns centenars de metres i tornarem a estar al cotxe.
Una curta i bonica sortida de raquetes.