Pas canadenc cotze - antenes puig estaques (Circular)

Photo ofPas canadenc cotze - antenes puig estaques (Circular) Photo ofPas canadenc cotze - antenes puig estaques (Circular) Photo ofPas canadenc cotze - antenes puig estaques (Circular)

58 minutes
January 21, 2022
January 2022

near Er, Occitanie (France)

PAS CANADENC COTZÉ - ANTENES DEL PUIG D'ESTAQUES (CIRCULAR)
Aquest circuit, bastant planer, transcorre pels boscos d'Err i va fins a les antenes del Puig d'Estaques. Gairabé tot el recorregut és per pista, exeptuant la pujada inicial des del cotxe a la pista que és bastant pronunciada.

SORTIDA I ARRIBADA:
S'accedeix des de Puigcerdà per la N116 fins a Santa Llocaia on agafem la primera entrada al poble direcció Puigmal per la D89. Aparquem abans del pas canadenc.

DISTÀNCIA DEL RECORREGUT:
2,5 km

DESNIVELL ACUMULAT:
40 m

Sortida del pas canadenc 0:00 h (1840 m)
Agafem la pista que puja i a la primera intersecció agafem la pista que queda a la dreta i segueix plana fins a les antenes.

Antenes 0:25 h (1865 m)
Al arribar a les antenes simplement fem un gir cap a la dreta i agafem la pista que teniem a sota i la seguim fins a sortir a la carretera, fem uns 100 m pel voral de la carretera i arribem al pas canadenc.

Pas Canadenc 0:45 h (1840 m)