Photo ofNúria - coll de Noucreus - Pic de la Fossa del Gegant - Pic de Noucreus - Coll de Noufonts - Núria Photo ofNúria - coll de Noucreus - Pic de la Fossa del Gegant - Pic de Noucreus - Coll de Noufonts - Núria Photo ofNúria - coll de Noucreus - Pic de la Fossa del Gegant - Pic de Noucreus - Coll de Noufonts - Núria

1975
December 10, 2016
December 2016

near Vall de Núria, Catalunya (España)

Nosaltres hem deixat el cotxe a Queralbs, allà hem agafat el cremallera fins a Núria, que es on realment comença la ruta, ha sigut una sortida amb raquetes, amb lo qual no hem seguit les fites ja que estaven sota la capa de neu. al començament de la ruta hem seguit el GR 11 fins que hem arribat a la coma de les Molleres que es cap`on ens hem desviat per arribar al coll de Noucreus, un cop allí ens hem desviat una mica cap a la dreta per a assolir el cim de la Fossa del Gegant, hem tornat enrrere fins al coll de Noucreus, hem seguit la Carena fins arribar al Pic de Noucreus, després ens hem dirigit fins a la Barraca de Noufonts i d'allí coll avall seguint el GR 11 fins a Núria una altra vegada.

• Photo of Shellby93
    Shellby93 Feb 22, 2017

Hola!! fa falta crampons? mersi!

• Photo of Jordi PiC
    Jordi PiC Feb 24, 2017

Bones, jo no en vaig fer servir, amb les raquetes ja vaig fer. L'unic punt que pot tenir una mica de dificultat seria la baixada que hi ha del Noucreus fins a la Barraca de Noufonts. Però aixó ja depen de cada persona.