Montmalús (100c) - Pic dels Colells ( hivernal)

Photo ofMontmalús (100c) - Pic dels Colells ( hivernal) Photo ofMontmalús (100c) - Pic dels Colells ( hivernal) Photo ofMontmalús (100c) - Pic dels Colells ( hivernal)

February 9, 2024
February 2024

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Ruta circular amb raquetes i grampons des de l’estació de Grau Roig per fer els cims del Montmalús i el pic de Colells. Anada o tornada pel mateix recorregut.

La dificultat tècnica la considero moderada pel desnivell amb curt espai de recorregut i perquè s’han d’utilitzar raquetes i grampons, en el meu cas.

Fins al coll de Montmalús es pot arribar tranquilament amb raquetes, tot i que la darrera pujada, degut al pendent, pot ser millor amb grampons, però amb raquetes s’hi arriba.

Del coll al cim del Colells amb molta neu amb raquetes també es podria arribar, però avui ho he fet amb grampons. Per fer el Montmalus, pel pendent, millor fer-ho amb grampons.

Sortim de l’aparcament de Cubil, el de la dreta arribant a grau Roig.

Atravesem amb cura les pistes per l’arribada d’esquiadors i ens enfilem pels laterals de la pista infantil i després de la pista de Montmalús. Avui, ambdues pistes tancades perquè es veia algun tram amb pedres.

Intersecció

Coll de Montmalus

Pic dels Colells

Poc de Montmalus

• Photo of Antoni Martin
    Antoni Martin Feb 20, 2024

Ruta fàcil de seguir. Gràcies per compartir