Montgrony: Pla de Prats - Costa Pubilla

Photo ofMontgrony: Pla de Prats - Costa Pubilla Photo ofMontgrony: Pla de Prats - Costa Pubilla Photo ofMontgrony: Pla de Prats - Costa Pubilla

March 5, 2011
March 2011

near Campelles, Catalunya (España)

La ruta s'inicia a l'area d'esbarjo de Pla de Prats on arribarem per una pista desde Campelles (si es que ens hi deixa la neu). Agafarem un cami a l'esquerra de la pista que despres es transforma en corriol marcat amb marques grogues. Quan portem uns tres quilometres, deixem de seguir les marques que es desvien a l'esquerra, per continuar cap al refugi de la Covil. Poc abans d'arribar al refugi ens incorporem a una pista bastant ample i una vegada al refugi vindra la part més dura. Haurem d'ascendir mes de 200 metres amb un pendent considerable pero amb el primer objectiu a la vista (la Covil). Per pujar haurem de buscar la millor neu. Un cop a la Covil ja tenim a la vista la carena del Montgrony per on constinuarem resseguint un tancat fins al cim de la Costa Pubilla (abans haurem de baixar al coll de la Coma Ermada). Magnifiques vistes del Taga, massis del Puigmal i de lluny el Pedraforca. (La tornada pel mateix recorregut).