Masella - Tosa d'Alp

February 15, 2014
February 2014

near Masella, Catalunya (España)

Ruta que tot i ser curta 5,5Km, i amb no molt desnivell, uns 600m, la qualifico de moderada per que es passen trams força empinats que ho dificulta una mica amb raquetes.

Sortim del pàrking de Coma Oriola, i pugem per la pista dels Isards, i quan la pista gira cap a l'esquerra nosaltres continuem recte pel Tub, això ens deixarà just a sota de la Tosa, s'ha de voltejar per l'esquerra, ja que pujar-la directe és més dur i per la dreta perillós. Un cop a dalt si continuem una mica més endavant arribarem al refugi del Niu d'Àliga, on podrem prendre quelcom calent!
De baixada, per no repetir i per que sigui una mica més suau, vàrem anar per la Tosa Vermella, desprès Serrat, tornem a Tosa Vermella i ens desviem a l'esquerra per la Masovera i aquesta ja ens portarà fins el pàrking de Comaoriola de nou.

Al poc de comença i al fons entre els núbols ja es veu la Tosa

Mirant cap al pàrking de Comaoriola

Vista de la part de dalt de la pista negra del Tub

Cim de Tosa

PictographMountain hut Altitude 8,451 ft

La llar de foc del interior!!!