Photo ofLes Ares - Port de la Bonaigua - Tuc de la Cigalera(2.494m) - Estany Pudo - Les Ares Photo ofLes Ares - Port de la Bonaigua - Tuc de la Cigalera(2.494m) - Estany Pudo - Les Ares Photo ofLes Ares - Port de la Bonaigua - Tuc de la Cigalera(2.494m) - Estany Pudo - Les Ares

January 23, 2020
January 2020

near Sorpe, Catalunya (España)

Sortim des del parking que hi ha davant del restaurant de Les Ares, al qual s'hi arriba des de la carretera C-28. Comencem a ascendir pel camí del Port, apenes visible, però es poden seguir les balisses, fins al port de la Bonaigua, on deixem el camí per anar camp a través pel llom de la coma d'Auba. Quan arribem al Tuc de la Cigaleta, baixem fins a l'estany de Pudor pel coll de Montanhon, amb una baixada molt pronunciada però que es pot fer amb raquetes. Per últim, ascendim al coll de L'estany Pudo i baixem fins al camí del port, tancant el recorregut circular. Cal dir que la baixada des de l'últim coll té molta pendent i cal vigilar amb les raquetes.

Parking(Les Ares Restaurant)

Port de la Bonaigua(2.072m)