La Peülla- tuc de la Cigalera- port de la Bonaigüa-la Peülla

Photo ofLa Peülla- tuc de la Cigalera- port de la Bonaigüa-la Peülla Photo ofLa Peülla- tuc de la Cigalera- port de la Bonaigüa-la Peülla Photo ofLa Peülla- tuc de la Cigalera- port de la Bonaigüa-la Peülla

February 6, 2022
February 2022

near Sorpe, Catalunya (España)

En aquesta ruta tot i que he posat a l'activita (raquetes de neu) la majoria de components del grup que realitzavem aquesta sortida anaven amb esquis de muntanya i la resta portavem raquetes (un ere jo) ho vem fer poca estona perquè l'estat de la neu i en algun moment del recorregut la forta inclinació ens obliga a posar-nos grampons per seguretat.
No es una ruta que només es pugui fer amb raquetes, també es inportant portar grampons, piolet i casc.
La dificultat, es moderada físicament, però tècnicament en els llocs d'una inclinació forta es moderat superior.
Sempre s'ha de tenir en compte la climatologia, l'estat de la neu i consultar el butlletí de risc d'allaus, es inportant portar (ARVA, pala i sonda).