La Molina, els Alabaus – Clot de l’Hospital – Pla d’Anyella – Cap del Ginebrar

Photo ofLa Molina, els Alabaus – Clot de l’Hospital – Pla d’Anyella – Cap del Ginebrar Photo ofLa Molina, els Alabaus – Clot de l’Hospital – Pla d’Anyella – Cap del Ginebrar Photo ofLa Molina, els Alabaus – Clot de l’Hospital – Pla d’Anyella – Cap del Ginebrar

February 9, 2023
February 2023

near La Molina, Catalunya (España)

Planera caminada amb raquetes de neu per la Molina, a la zona del Alabaus, amb uns bons gruixos de neu que ens han permès gaudir plenament durant tot el recorregut. Sortint dels Alabaus (on hi ha un ampli aparcament), hem pujat suaument amb direcció a les costes de l’Huguet, però vorejant el bosc del clot del Hospital, hem davallat fins arribar a creuar la carretera de Castellar de n’Hug i enllaçar amb el camí del pla d’Anyella, que hem anat travessant fins arribar a la pleta del pla d’Anyella, on hem parat per esmorzar.

Hem reprès la marxa, continuant pel camí, però al cap d’una estona, hem tombat a l’esquerra per enfilar-nos sense camí evident per anar pujant primer al collet de Corbui i tot seguit arribar al Cap del Ginebrar, punt més alt de la caminada. Desprès de gaudir de les bones vistes que hi ha des d’aquest cim, hem començat a davallar cap al punt de sortida, passant pels plans del Pedró i arribant ràpidament a l’estació dels Alabaus.

A ressaltar que durant tot el recorregut hem gaudir de molt bones vistes, ja que hem pogut divisar entre molts cims propers els de la Creueta, Moixera, Tossal de Rus, Puigllançada, Tossa d’Alp, Comella, Dòrria, Puigmal, i per la zona nord de la Cerdanya, entre molts cims, hem identificat, la Tossa Plana de Lles, Puigpedròs, Carbassa, així, com els cims de Carlit i els Peric a la zona francesa.

Enllaç a altres caminades amb raquetes de neu fetes a la zona de la Molina:
La Molina, el Pedró - El Ginebrar - Pla d'Anyella
Coll de la Creueta – Pleta Roja – La Moixera – Cap de la Creueta
Collada de Toses – Pla de la Bassa – Creu de Meians
La Casilla – Pla de la Bassa – Creu de Meians – Riera i camí de Saltèguet (28–març–2017)
Coll de la Creueta – Barraques de Rus – Collada de Tortes – Pla de Baguet

Photo ofSortida i arribada - La Molina, els Alabaus Photo ofSortida i arribada - La Molina, els Alabaus Photo ofSortida i arribada - La Molina, els Alabaus

Sortida i arribada - La Molina, els Alabaus

Clot de l'Hospital

Enllaç amb el camí del pla d'Anyella

Pla d'Anyella

Plans del Pedró

• Photo of Oscar P. E.
    Oscar P. E. Feb 24, 2023

L’hem feta entre setmana i estavem sols amb el paisatge ben nevat. Molt maca!

• Photo of erill
    erill Mar 8, 2023

Gràcies Oscar P. E. pel comentari, celebro que t'hagi agradat i hagis gaudit de la marxa amb raquetes de neu.