JM raquetes Font Viva

7 hours
January 13, 2024
January 2024

near Porté-Puymorens, Occitanie (France)

Recorregut espectacular per la ruta dels Llacs de Porte i la Font Viva.
Ben fer 16 kms i 450 mts de desnivell amb uns paisatges espectaculars i amb neu nova d'uns 25 cms de gruix. El cotxe ens va deixar al costat de la carretera despres de creuar el pont abans de les cases, ja que estava gelada la carretera i no ho van netejar.
Aixo va representar fer caminar uns 3 kms de mes en total
El dia va ser força maco amb sol tota la estona i sense gaire fred.
Ben gaudir de l'alta muntanya, dels llacs i riu i cascada d'aigua, ben continua de tornada per l'antic camí d'enginyers i posteriorment ben creuar tota una zona de boscos arribant finalment al antic telefèric que portava a l'Estany de Lanoux
Ruta llarga, sense complicació tècnica i sense molt desnivell a tenir present que hi ha neu i amb les raquetes és mes complicat avançar, pero que es pot fer sense problema. Cal vigilar el nivell de risc d'allaus en la part despres de l'estany de Font Viva fins la entrada al bosc on hi han les pales mes pronunciades a la nostre esquerra