Intent Alt del Griu des el Funicamp

Photo ofIntent Alt del Griu des el Funicamp Photo ofIntent Alt del Griu des el Funicamp Photo ofIntent Alt del Griu des el Funicamp

February 1, 2016
February 2016

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Intent de fer el Alt del Griu amb raquetes.
Hem pujat al Funicamp a Encamp i baixem a la estació superior, aquest any hi ha poca neu i hem d'anar molt amunt a buscar-la.

Baixem cap el coll d'Enradort i ens enredem anant cap a l'esquerra (hauria sigut millor per la dreta)
No ha traça de raquetes i anem seguint antigues traçes d'esqui pujant i baixant estribacions.
El paisatge es ferèstic, espectacular, amb neu verge pero amb poc gruix. Hem de pasar enmig de grans pedres amb perill de trobar forats. Arribem fins el "Meligar d'Emportona" segons l'Alpina.
Damunt nostre, d'esquerra a dreta tenim l'Alt del Cubil, el Pic d'Ensangents i l'Alt del Griu, on pensavem anar però queda massa lluny , la carena es veu molt difícil i el Funicamp tanca a les 5.
Tornem una mica més fácil, baixant pel que deuen ser torrents a l'estiu.
L''Alt del Griu (un dels 100 cims de la FEEC) es resisteix a les nostres raquetes.
Potser un altre dia amb mes neu i mes temps.