Hotel Comabella La Rabassa Naturlandia

Photo ofHotel Comabella La Rabassa Naturlandia Photo ofHotel Comabella La Rabassa Naturlandia Photo ofHotel Comabella La Rabassa Naturlandia

February 2, 2015
February 2015

near Juberri, Sant Julià de Loria (Andorra)

Passeig hivernal.
Seguint els consells del seu propietari, sortim de l'hotel Comabella i anem a buscar el GR que per damunt del riu Runer, frontera entre Andorra i Catalunya ens puja fins la cota 2000 a la Rabassa, on dinem.
La baixada la fem seguint la pista de manteniment del Tobotronc, gaudint de la neu verge amb raquetes. Fem un stop a Naturlandia per pujar en aquesta atracció.
Cap problema per tornar ,passant per la capella de Sant Cristòfol, fins el Comabella.

Una bonica excursió on hem gaudit de la neu recient caiguda, aconsellable si hi ha previsió de mal temps, que afortunadament, no s'ha complert.

PictographCar park Altitude 0 ft

Aparcament la Rabassa

Estacio d'esqui nórdic i parc d'animals de Naturlandia. Punt de sortida per pujar al Pic Negre d'Urgell

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Hotel Comabella

Hotel Comabella, altament recomanable.

PictographPark Altitude 0 ft

Naturlandia

Parc d'atraccions. Cota 1600. Tots el serveis. Nosaltres vam pujar al Tobotronc, divertit i molt bonic amb el paisatge hivernal