Grau Roig - Pic de Montmalús - Estany de Pessons - Grau Roig 11Des2016

Photo ofGrau Roig - Pic de Montmalús - Estany de Pessons - Grau Roig 11Des2016 Photo ofGrau Roig - Pic de Montmalús - Estany de Pessons - Grau Roig 11Des2016 Photo ofGrau Roig - Pic de Montmalús - Estany de Pessons - Grau Roig 11Des2016

December 13, 2016
December 2016

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Ruta realitzada l' 11 de Desembre de 2016

Ascensió al pic de Montmalús des del pàrking de les pistes d'esquí de Grau Roig. Baixada pel circ de Pessons passant per l'estany de Pessons. Nosaltres vam dinar al bar de pistes que hi ha en aquest últim indret. Posteriorment vam acabar el descens per les pistes d'esquí.

Estat de la neu: bona neu per fer la sortida tant amb raquetes com esquís de muntanya. Recomanable fer ús dels grampons en el tram final des de la collada de Montmalús. En cas de fer la ruta amb esquís de muntanya, recomano fer-la en sentit invers ja que el tram des de l'estany de Pessons fins al coll que canvia de vessant del Montmalús, pot ser complicat fer-lo de baixada (molta roca, poca amplada, etc)