grau roig - circ de pessons

November 30, 2015
November 2015

•   4.8 2 Reviews

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

una volta pel circ de pessons sortint de grau roig!
es la primera nevada seria de la temporada i la volta arriba fins just a sota abans de començar a pujar el cim dels pessons.
es una bona volta on es poden veure bona part dels estanys.
el tram final es baixa pel costat de les pistes d'esqui

• Photo of rodrigomezs
    rodrigomezs Feb 8, 2016

He realizado esta ruta, mi primera ruta "decente" con raquetas, el entorno es espectacular, varié un poco el trazado atravesando algunos lagos por encima. La bajada al Estany de Meligar es muy vertical, por eso subo la dificultad a moderado.
    Gracias por la ruta, me gustó mucho.

• XLlopis Feb 17, 2019

Molt bona ruta en un entorn molt xulo. No teniem experiencia en aquest tipus d'activitat i la vam seguir sense cap problema. Totalment recomenable. Li poso moderat, ja que cal creuar les pistes d'esqui en algun punt i la baixada final pel lateral d'una pista es molt dret, a tenir en compte si la neu esta glaçada