Escàs - Pal

December 29, 2013
December 2013

near Escàs, Parròquia de la Massana (Andorra)

[CA] - Corrent sobre neu dura per provar uns crampons per bambes. Surto d'Escàs i pujo sota el telecabina fins a les pistes de Pal-Arinsal. Allà baixo cap al sud per un corriol al bosc. Vaig fer un parell de sèries i el track puja i baixa dos cops però es pot seguir avall fins a la base del Pic del Carroi o cap a la Collada Muntaner.

[ES] - Corriendo sobre nieve para probar unos crampones para zapatillas. Salgo del pueblo de Escàs y subo bajo el teleférico hasta las pistas de Pal-Arinsal. Ahí bajo hacia el sur por un sendero marcado. Hago un par de series al final por lo que el track sube y baja dos veces pero se puede seguir bajando por el sendero hasta la base del Pic del Carroi o hacia la Collada Muntaner.

[EN] - Snow running and testing ice cleats - Depart from Escàs up to the Pal-Arinsal ski resort and down through the forest (I did 2 intervals so the track goes up and down twice in the final section). The path continues to Collada Montaner or even to the trail head that goes up to Pic del Carroi. Must explore these options soon!