Del Refugi de Rebost al mirador dels Orris fins l'Hospitalet de Roca-sança

Photo ofDel Refugi de Rebost al mirador dels Orris fins l'Hospitalet de Roca-sança Photo ofDel Refugi de Rebost al mirador dels Orris fins l'Hospitalet de Roca-sança Photo ofDel Refugi de Rebost al mirador dels Orris fins l'Hospitalet de Roca-sança

March 13, 2022
March 2022

near Bagà, Catalunya (España)

D'aquelles rutes que et deixen amb un somriure ...

És una ruta que es pot fer amb raquetes o a peu, no té cap dificultat tècnica i l'entorn és espectacular.

En el nostre cas vam pujar des de l'Hospitalet de Roca-sança i vam creuar el Bosc dels arbres fins arribar al refugi de Rebost. La pujada és intensa, però tens un altre aparcament bastant proper al refugi. Si tries aquesta segona opció, segueix la pista i no et desvïis direcció l'Hospitalet, trobaràs en poc el Refugi.

El mirador dels Orris ofereix una vista panoràmica espectacular de la cara sud del Prepirineu oriental, on es pot veure el massís de la Tosa, la serra del Moixeró, l’extrem est de la serra del Cadí, el Pedraforca i la serra d’Ensija, de més a prop a més lluny. Té un itinerari adaptat a persones amb mobilitat reduïda.

🚐 Segueix-nos a instagram @𝐞𝐥𝐥𝐞𝐬_𝐯𝐚𝐧_𝐚𝐦𝐛_𝐜𝐚𝐦𝐩𝐞𝐫

𝘚𝘦𝘮𝘱𝘳𝘦 𝘲𝘶𝘦 𝘧𝘦𝘮 𝘶𝘯𝘢 𝘳𝘶𝘵𝘢 𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘢𝘳-𝘭𝘢 𝘣𝘦́, 𝘴𝘢𝘣𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘴 𝘯𝘰𝘴𝘵𝘳𝘦𝘴 𝘭𝘪𝘮𝘪𝘵𝘢𝘤𝘪𝘰𝘯𝘴, 𝘯𝘰 𝘱𝘰𝘴𝘢𝘳-𝘯𝘰𝘴 𝘦𝘯 𝘳𝘪𝘴𝘤, 𝘪 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘢𝘳 𝘭'𝘦𝘯𝘵𝘰𝘳𝘯. 𝘕𝘰 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮 𝘤𝘢𝘱 𝘮𝘦𝘯𝘢 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘵𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘭𝘴 𝘥𝘢𝘯𝘺𝘴 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘢𝘵𝘴 𝘰 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘤𝘪𝘰𝘯𝘢𝘵𝘴 𝘢𝘮𝘣 𝘭’𝘶́𝘴 𝘥’𝘢𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘢 𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘤𝘪𝘰́.