cueva del agua - puntal de garretas

Photo ofcueva del agua - puntal de garretas Photo ofcueva del agua - puntal de garretas Photo ofcueva del agua - puntal de garretas

January 30, 2011
January 2011

near Arteas de Abajo, Valencia (España)

Basant-nos en una ruta de Rafael Cebrian descrita al seu llibre "Montañas Valencianas VIII la cabecera del Palancia" hem intentat l'ascenció del Puntal de Magaña, amb variacions. La falta de temps ha fet que només pujarem al puntal de Garretas i buscarem un camí de retorn diferent a la pujada.
La baixada té algun tram un poc difícil ja que no segueix cap senda, la resta (amb neu) és fàcil.

PictographMountain hut Altitude 4,272 ft

Corraels de la Cueva del Agua

Corrals

Cueva del Agua

no vam arribar a la cova, es troba a un centenar de metres sota les penyes, hi ha una font no massa recomanable ací ens vam posar les raquetes

Inici

amb neu és difícil (no impossible) arribar amb turisme sinó es va amb cadenes, a partir d'ací es complica la circulació

Puntal de Garretas

puntal poc evident i destacat, no té massa interés, però no teníem temps per arribar al puntal de Magaña (amb neu mitja hora més).