Photo ofColl del Sant Crist dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos del Mig - Rasos de Baix - Torreta dels Enginyers (Bergadà) Photo ofColl del Sant Crist dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos del Mig - Rasos de Baix - Torreta dels Enginyers (Bergadà) Photo ofColl del Sant Crist dels Rasos - Rasos de Dalt - Rasos del Mig - Rasos de Baix - Torreta dels Enginyers (Bergadà)

January 29, 2020
January 2020

•   4.3 2 Reviews

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

27-01-2020

Fem una caminada amb raquetes, aprofitant la quantitat de neu caiguda aquests dies per les contrades dels Rasos de Peguera.
Sortim de l'aparcament del Coll del Sant Crist de l'antiga estació d'esquí dels Rasos de Peguera, ens dirigim al (N) per sota els antics remuntadors de l'estació d'esquí, traspassem el Torrent de les Canals del Catllarí què ens deixa a la pista que duu a la Placeta dels Rasos.
En aquest punt ens dirigim a (E), per dintre el bosc pugem al turó dels Rasos de Dalt o Salabardar, on girem a (S) per baixar a les Collades dels Rasos del Mig. Seguim ara de pujada pel costat del Bosc dels Gavatxos per arribar els Rasos de Baix o Cap del Raset.
Reprenem el camí baixant el Pla de l'Orri o Collada dels Rasets, i continuem pujant a la Torreta dels Enginyers, extraordinari mirador del Pla de Corbera, Roc d'Uró, Castellar del Riu, Pla de Campllong i el Pla de Bages.
El retorn el fem per la carena fins el Pas de Puigventos on girem a (N-O) per anar a trobar en el Pla de l'Orri la pista que ens portarà al Coll del Sant Crist dels Rasos i donar per acabada la matinal d'avui.

Salut i Muntanya.

Molt chulas les foto

• Photo of iuli2014
    iuli2014 Feb 9, 2020

A vegades no veiém bé per on anar però en general molt contentes amb l’experiència