Coll de Puymorens. Passeig pel camí al pic de la Mina.

Photo ofColl de Puymorens. Passeig pel camí al pic de la Mina. Photo ofColl de Puymorens. Passeig pel camí al pic de la Mina. Photo ofColl de Puymorens. Passeig pel camí al pic de la Mina.

December 30, 2022
December 2022

near Porté-Puymorens, Occitanie (France)

Tercer dia de la raquetada Molamolt 2022. Anem de tornada d’Andorra cap a Terrasa. Voliem caminar vora el Port d’Envalira però hi ha una espessa boira. Seguim endavant amb l’auto i ens aturem al coll de Puymorens. Es una zona solana però som a més de 1900 metres i trobarem neu per fer raquetes.
Ho carreguem tot i sortim a caminar per la pista cap el pic de la Mina. Fem un bon tros sense neu. A la nostra esquerra tenim les pistes de Porté/Puymorens, es veuem de color marronòs.
De tant en tant cauen gotes i també tenim alguna estoneta de boira.
Molt a prop nostre pugen trineus de neu arrossegats per gossos. Amb la boira, queda fantasmagòric.
Quan ja sembla que trobem més neu ens calçem les raquetes i tirem amunt. Avui la neu es una mica més toba, per la pluja, i s’hi camina bé amb raquetes.
Arribem fins una cabana/refugi , es tancat i barrat! , però te un porxo on hi cabem tots. Torna a plovisquejar i decidim baixar a buscar el sol.
A la tornada fem una bona estona amb raquetes fins que retobem la pista.
Un bon final d'una raquetada amb poca neu. Hem aprofitat el que hem pogut

500 Coll de Puymorens

Aparcament a dalt el port. Avui sense neu.

501 Raquetes

Ja ha plogut. Ara ens posem les raquetes

503 Cabana tancada

Es veu un edifici recent. No es refugi, doncs esta TANCAT !