Coll de Pimorent - Cresta de Llosers. Ruta circular feta el 23/12/2020

Photo ofColl de Pimorent - Cresta de Llosers. Ruta circular feta el 23/12/2020 Photo ofColl de Pimorent - Cresta de Llosers. Ruta circular feta el 23/12/2020 Photo ofColl de Pimorent - Cresta de Llosers. Ruta circular feta el 23/12/2020

January 18, 2021
December 2020

near Porté-Puymorens, Occitanie (France)

Preciosa ruta circular feta el 23 de desembre, dos dies abans de Nadal, amb raquetes la part del bosc i a peu la major part de la cresta. La vista crestejant és espectacular: al nordoest et queda la cresta que va des del Tossal Mercader fins la Tossa Rodona passant pel Pic de Querforc i el Puig de Trespunts, i cap al sudest tenim tota la visió de la cresta del Puig de Font Viva. Al Nordest ens queda el Puigpedrós de Lanós, el Coma d'Or i, no cal dir-ho, l'imponent Carlit. Les cresta va a parar al costat de l'Estany de Coma d'Or --gelat aquests dies--, a la Portella de Cortal Rossó, on, ja amb les raquetes als peus, flanquegem en direcció a l'oest cap a la Portella de la Coma d'en Garcia i des d'aquí, pel bell mig de la vall, baixem fins al Coll de Pimorent on tenim el cotxe. Ho considero moderat per la llargada de l'excursió, no perquè tingui grans dificultats tècniques.