Circuit 20 - Iglesieta de Vallserra Les Angles

Photo ofCircuit 20 - Iglesieta de Vallserra Les Angles Photo ofCircuit 20 - Iglesieta de Vallserra Les Angles Photo ofCircuit 20 - Iglesieta de Vallserra Les Angles

December 3, 2022
December 2022

near Les Angles, Occitanie (France)

Preciosa excursió amb raquetes gens concorreguda perquè tothom va al llac de Balquère. La ruta comença amb una agradable i lleugera baixada per la Bac (obaga) de Vallserra fins que es troben les restes arqueològiques del poble medieval de Vallserra. Hi ha panells explicatius i es poden veure les ruïnes de l’església de Sta Maria de V., un forn de calç i les restes d’algunes cases. Realment el paratge és tranquil i molt bonic. Es possible que et creuis amb jeeps de caçadors. La segona part de l’excursió va pujant tranquilament pel Serrat del Frare. És una pujada sostinguda però gens exigent ni costeruda. La ruta està molt ben marcada. I les cruïlles estan ben indicades.

A l’esquerra passat el rierol

PictographInformation point Altitude 5,440 ft

A dretes altre cop

• Photo of totnatura
    totnatura Feb 6, 2023

Bona nit Markus,. He vist la treva ruta i te molt bona pinta, Nosaltres anem amb grup gran i el dubte es saber si on vas sortir s'hi pot accedir amb bus i si hi ha aparcament. Moltes gràcies
    per compartir-la

• Photo of Markus76
    Markus76 Feb 6, 2023

Bon vespre Josep, a la zona d’aparcament hi ha lloc per a uns 10 cotxes, però no sé com estarà de neu. A baix, a Les Angles, hi ha per un pàrquing molt gran.

• Photo of totnatura
    totnatura Feb 7, 2023

Moltes gràcies Markus76 per al teva ràpida resposta. Amb el de davant de lmestscio ja hi comptava tot i que al veure que havia aquest et preguntava ja que l’altre queda força avall. Molt agrait