Ascensió hivernal al Costapubilla

6 hours
February 3, 2020
February 2020

near Campelles, Catalunya (España)

Ruta coneguda però aquest cop amb neu, molta neu. El primer quart del recorregut l'hem fet només amb botes, després ens hem calçat les raquetes. La baixada hem triat pels grampons, per anar més ràpids doncs se'ns ha fet molt llarg a causa de la quantitat de neu i a la multitud d'arbres que va tombar el Glòria i que feien el camí intransitable.

Hem sortit de Campelles, agafant la drecera que porta al Pla d'Arola. D'allà de nou drecera fins al mirador del Puigmal i d'allà cap a Prat de Jou. Aquí pugem fins al Coll de la Coma Hermada creuant el bosc, en forta pujada. Ja només queda l'ascensió al cim, també per forta pujada. Les vistes impressionants: Montseny, La Mola, Montserrat, Pedraforca, Puigmal, Balandrau, Taga... Un dia rodó.

• Photo of Jordi2k5
    Jordi2k5 Feb 12, 2020

Bones! Hi ha algun pas complicat o exposat que pugui ser un problema per algu amb vertig?

• Photo of pertussini
    pertussini Feb 12, 2020

Hola Thundar2k5, no hi ha cap pas complicat. Fins al coll de la Coma Hermada és camí per pista o bosc. Fins al cim fa forta pujada però cap sensació aèria. Gaudiu-la!